Härligt när det funkar.

Det här kom igår på mailen. Från en tjej som gjort analys hos mig.


Hur jag upplever behandlingen med håranalys.
Jag tycker det är spännande att se hur hela kroppen verkligen hänger ihop
Utgångsläget när jag började var en nyopererad rygg, ischias, trög mage, perioral dermatit, stressad och allmänt nerstämd på grund av ryggproblemen.
Känner mig idag mycket lugnare, starkare, mindre smärta i nerverna och rygg, och en gladare mage. 

Det som jag tycker har varit bra med just håranalysen är att man verkligen ser på just hela kroppen, och inte bara punktvis på problemoråden. 
Detta har bland annat gett mig en bättre förståelse för min kropp och varför den mår som den gör. Att jag har haft smärtor på grund av ryggen är ju en sak. Men jag har förstått att om resten av kroppen också mår bra så hjälper det mycket på läkningsprocessen och självklart hur jag mår annars också fysiskt och psysiskt. Min sjukgymnast påpekade även att hon tyckte att jag haft en mycket snabb återhämtning efter operationen, vilket jag absolut tror har med de extra tillskotten i samband med min sjukgymastik att göra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mannen som pratar med hästar; Eddy Blom

Antidepressiva medel och barn

Inslag i Tv4 om Fibromyalgi